Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 6 |
Dnes mi měla být doručena zásilka č *** domů. Bohužel jsem zmeškala kurýrův hovor (3x jsem mu později volala zpět, ale ozval se až na smsku že už je pryč). Kdyby býval zazvonil tak mohl zásilku předat protože jsem byla doma. Jsem důchodkyně a těžko chodím, takže mě vůbec netěší, že si pro ní musím dojet někam do zásilkovny. Příště bude asi jistější jiná kurýrní služba.
Vlasta Zelenková, ***
Informujte, prosim, kurýry ať kromě zavolání zkusí ještě zazvonit.
|
Tweet |
Stížnost je také možné směřovat přímo ke společnosti WE|DO CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.wedo.cz/kontakt.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.