Společnost


Miroslava Vospělová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8096Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2015, před 9 lety

Iris Strnadová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Koupila jsem 3.9.2015 v prodejně adidas boty, 9.9.2015 jsem boty reklamovala, z důvody vady materiálu na botě, kdy se na špičce boty udělala hluboká rýha.Boty jsem měla 1x na noze. Reklamace mi nebyla uznaná a odůvodnění znělo "Na obuvi nebyla nalezena žádná výrobní vada, proto není možné reklamaci uznat". Paní na prodejně dále odmítala jakkoliv situaci dále, že na botě nic nevidí. Bohužel pro mě jsou boty nevzhledné a nepoužitelné. Co mohu v této situaci dělat? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Irena Strnadová.


Produkt

boty V21 729 VK 8, datum nákupu 3.9. 2015


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2015 19:51, před 9 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2015 12:58, před 9 lety

Od podnikatelky jsme obdrželi zprávu, že spor byl již vyřešen. Stížnost proto nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má nyní možnost se k ní vyjádřit, případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.11.2015 13:21, před 9 lety


Iris Strnadová

Hodnocení: