Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

37%
63%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#80975Nedodané zboží - podvodný prodejce ***

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2025, před 13 dny

Jan Myška

Znění stížnosti

Opakovaně jsem upozornil Aukro na podvodného prodejce - *** - který přijal peníze za SD kartu a nikdy ji nedodal. Podobné další negativní hodnocení od jiného podvedeného je na jeho profilu. Veškerá upozornění a moje dotazy na možnost blokace peněz (platba přes Aukro) zůstaly bez odpovědi, naopak se u transakce objevil status "vyřízeno", tj. že obchod proběhl. Prodejce nebyl zablokován. To, že podvodný prodejce nekomunikuje je pochopitelné, ale absence jakékoli reakce od Aukra mne překvapuje. Nemohu je nadále považovat za důvěryhodný portál.


Produkt

MAPY GPS VOLKSWAGEN Discover media AS, nejnovější EVROPA, SD karta


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2025 14:13, před 12 dny

Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. "systém Aukro umožňuje Prodejcům (podnikatelům i nepodnikatelům) nabízet Zboží k prodeji třetím osobám – Kupujícím. Právní vztah z kupní smlouvy existuje tedy výlučně mezi Prodejcem a Kupujícím; do tohoto právního vztahu Provozovatel (společnost AUKRO s.r.o.) nevstupuje s výjimkou popsanou v čl. 2.1.4 obchodních podmínek. Na úpravu práv a povinností z kupní smlouvy mezi Uživateli se použijí obecné právní předpisy, zejména občanský zákoník. Je-li Prodejce Podnikatelem a Kupující Spotřebitelem, použije se též úprava spotřebitelských smluv dle § 1810 a násl. občanského zákoníku."

Dále je zde uvedeno, že pokud dojde v souvislosti se zprostředkováním možnosti uzavření kupní smlouvy prostřednictvím Aukra k poškození kupujícího, má možnost požádat Aukro o peněžitou částku za účelem zmírnění utrpěných škod. Aukro, v programu Ochrany kupujících, umožňuje, aby Kupující požádal o náhradu v případě, kdy kupující zaplatil za Předmět, ale neobdržel jej.

Pro získání náhrady v rámci programu Ochrana kupujících musí Uživatel bez zbytečného odkladu oznámit Aukru prostřednictvím kontaktního formuláře, že mu Prodejce nezaslal Předmět. Pověření pracovníci Aukra vzniklou situaci prověří a vyzvou Prodejce ke zjednání nápravy. Pokud jejich výzvy nebudou úspěšné, bude mít Kupující možnost žádat o náhradu, jež je podmíněna projevením zájmu o účast a vyplněním a odesláním žádosti, který obdrží od Provozovatele, s uvedením všech podstatných informací popisující průběh transakce.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2025 15:49, před 10 dny

Dobrý den, nákup jsem dohledala a prověřila.
Jelikož jste se při dokončení Vaší transakce rozhodl nevyužít možnost Aukro ochrany kupujících, upozorňujeme, že naše zákaznická péče nebude schopna poskytnout plnou podporu v případě vzniklých sporů s prodejcem. Tato služba je k dispozici pouze uživatelům, kteří si vyberou Aukro ochranu kupujících, což jim umožňuje v případě potřeby pozastavit transakci a získat naši plnou podporu v řešení jakýchkoliv problémů. Protože jste si nezvolil Ochranu kupujícího, platba byla ihned odeslána prodejci. Možnost zastavení platby nebyla aktivní.
Prosím kontaktujte nás přes kontaktní formulář https://aukro.cz/kontakt/nakup-nastaly-potize/neprislo-mi-zbozi, dle záznamů jste tak neučinil, pomůžeme Vám s dalším postupem.
S přátelským pozdravem Zuzana Klhůfková, vedoucí Zákaznické péče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.2.2025 15:55, před 10 dny


Jan Myška

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den a děkuji, v mezidobí došlo k dodání předmětu (doručení trvalo 3 týdny namísto tvrzených 2-3 dní), vypadá to, že je funkční. Tímto bych považoval záležitost za vyřízenou. Děkuji za spolupráci Jan Myška