Počet nahlášených stížností: | 81 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 7 |
V Liberci jsem si dával ten nový burger se sýrem... I s tou brusinkovou omáčkou. Rozbalil jsem a houska úplně studená. Tak jsem s chutí kousl. Jak jsem kousl, tak sýr vystříkl a pusu i levou ruku spálenou. Byl rozpálený ten sýr, že mi spálil ret, část tváře a ruku. Samozřejmě se mi udělali puchýře. Jak na ruce, tak i na tváři!
Mac & Cheese
Určitě nějakou slevu...
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/kontakt). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.