Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Řidič č. 7216 mě s výhrůžkou vyhodil u lék. Fakulty v Hradci Králové, z důvodu že jsem chtěl pootevřít okénko nebylo mi dobře paní za mnou oznamovala že je měsíc po operaci střev a má potíže s plynatostí, bezohledně mě vyhodil s výhrůžkou jízdenka přitom neplatí do dalšího autobusu na další jízdenku peníze nemám, požaduju kompenzaci okamžitou nebo kontaktování řidiče dispečera aby mě na ten Florenc dovezl mám toho dost neuvěřitelný. Linka 642305/7 (305) budu pravděpodobně řešit situaci dále jako újmu na zdraví, mám cestu přes Florenc přímo do FN v Motole na nezbytně vyšetření, dále psychický stav a trauma z celého tohohle jednání a osobního traumatu. Jako svědka mám slečnu z lék fakulty v HK která mi pomáhala okamžitým hovorem dispečerovi přičemž se situace nijak nevyřešila. Číslo na slečnu která dosvědčí že jsem tam byl vysazen ještě před příjezdem řidiče na Florenc, *** má ofocenou i mou jízdenku z Náchoda do ÚAN Florenc kam mě řidič nedovezl. Újma nezvládám to tady tohle je tak strašné úzkosti se mi už chce zvracet .tel. c. na mě ***
Řidič č 7216 linka 642305/7 (305) Strojek 3420 Jízda číslo ***
Okamžitá kompenzace nebo dopravení do cílové stanice na kterou byla jízdenka zakoupena, hrozí vážná újma na zdraví uz to fakt nezvládnu! Díky vám
|
Tweet |
Jestliže cestující není spokojen s kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost, neboť dopravce má povinnost poskytnout službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.