Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:566
Z toho za letošní rok:45
Stále v řešení:75
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 73 stížnostech.

#80990Nedodané zboží v termínu chybou Zásilkovny

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2025, před 5 dny

Miroslav Šedivý

Znění stížnosti

Dne 25.2.2025 jsem si objednal zboží u prodejce konkrétně běžecké boty,objednal jsem si je přes e shop jelikož měl dodání do druhého dne, což jsem nutně potřeboval, zboží jsem tedy objednal s dodáním přes dopravce zasilkovna do z boxu na adrese Budovatelská 287 Praha Satalice, ještě ten den mi přišlo info že zboží bylo přijato na depu v Praze Hostivaři,26.2.2025 což je termín dodání cca kolem 14:30 hodí přišlo info že zboží bylo přijato na depu Hůry v Český Budějovicích, tudíž je jasné že v daném termínu zboží nebude do zmiňovaného z boxu Budovatelská doručeno, proč zboží které se odesílá od prodejce z Prahy don z boxu v Praze skončí v Českých Budějovicích proBoha????Tohle kdybych tušil že to takhle s prominutím dokážete po... tak jsem si zašel na kamennou prodejnu a měl bych to už 25. ruce, u Zásilkovny už je to 3 špatná zkušenost, příště zvolím jiného dopravce, Děkuji s Pozdravem Miroslav Šedivý Praha Satalice


Požadované řešení

Tohle nemá řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2025 15:53, před 5 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2025 16:17, před 5 dny

Dobrý den, Miroslave, děláme první poslední, aby byla každá zásilka doručena co nejdříve. Drtivou většinu jich dodáme do druhého dne od přijetí na depu, vliv na termín doručení má ovšem mnoho faktorů, proto přesný termín doručení negarantujeme. Věříme, že vše proběhne, jak má, a i vaše zásilka bude brzy u vás. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.