Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1253
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 344 stížnostech.

#80996Nová Sim karta

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2025, před 11 dny

Jaroslava Křížová

Znění stížnosti

Od pondělí se mi vaší operátoři i na pobočce v České Budějovice merkur,kde jsem strávila od 9 do 14hod snaží sprovoznit Sim kartu,pořád nejde,snad sranda


Požadované řešení

Používat svoje telefonní číslo a ostatní služby které se k němu patří.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2025 09:35, před 10 dny

Na stránkách společnosti je uvedeno, že v případě výměny SIM karty bude karta aktivní do 24 hodin.

Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2025 13:24, před 6 dny

Dobrý den, mrzí nás, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti.
I když chápeme, že je to situace nepříjemná, tento způsob řešení není úplně vhodný, nemůžeme na danou situaci pružně reagovat. Dle ověření již byla objednávka dokončená a služba se jeví jako aktivní.
V případě, že se stále nepodařilo situaci dořešit, SIM karta stále nefunguje a ani výměna SIM karty nepomohla službu zprovoznit, napište nám prosím přímo na email info@o2guru.cz, abychom to mohli s vámi dále řešit.
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.