Počet nahlášených stížností: | 1253 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 8 |
Krádež telefonu který je pojištěn.Dodání zprávy o podání výslechu na policii, bohužel bez imei,kterým bych poškodila vyšetřování. Telefon bohužel potřebuji hned,ale peníze s pojistky můžu použít až po vyšetřování na jiný telefon. Hurá budu mít dva
Pojistka
Telefon co nejdříve
|
Tweet |
V tomto případě záleží, jaké jsou pojistné podmínky sjednané mezi stranami.
Na stránkách společnosti je uvedeno, že krádež telefonu je třeba nahlásit společnosti na stránce pro nahlášení škodní události, případně v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou na telefonním čísle +420 261 262 263.
V případě krádeže by měl mít spotřebitel připraven naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení.
Pojistná událost by měla být vyřízena co nejrychleji. Pokud půjde o poškození kryté pojištěním, získá spotřebitel od O2 kredit na nákup nového.
Pojistné plnění však bývá vyplaceno až po prošetření pojistné události.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se v případě neživotního pojištění na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Dobrý den, vážená paní Křížová,
děkujeme za Váš podnět.
Pokud Vám byl telefon ukraden a již došlo k nahlášení pojistné události, je nutné vyčkat na její vyřízení. Informace o výsledku šetření škodní události se do systému O2 dostávají se zpožděním až 3 pracovních dní. O této vyřešení a výsledku budete informována v dopise od pojišťovny.
Vyčkejte prosím na vyřešení pojistné události a v případě potřeby nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím kontaktů, které naleznete zde: https://1url.cz/zuCLx.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2