Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1253
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 344 stížnostech.

#80997Pojistka k telefonu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2025, před 13 dny

Jaroslava Křížová

Znění stížnosti

Krádež telefonu který je pojištěn.Dodání zprávy o podání výslechu na policii, bohužel bez imei,kterým bych poškodila vyšetřování. Telefon bohužel potřebuji hned,ale peníze s pojistky můžu použít až po vyšetřování na jiný telefon. Hurá budu mít dva


Produkt

Pojistka


Požadované řešení

Telefon co nejdříve


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2025 10:00, před 12 dny

V tomto případě záleží, jaké jsou pojistné podmínky sjednané mezi stranami.

Na stránkách společnosti je uvedeno, že krádež telefonu je třeba nahlásit společnosti na stránce pro nahlášení škodní události, případně v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou na telefonním čísle +420 261 262 263.

V případě krádeže by měl mít spotřebitel připraven naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení.

Pojistná událost by měla být vyřízena co nejrychleji. Pokud půjde o poškození kryté pojištěním, získá spotřebitel od O2 kredit na nákup nového.

Pojistné plnění však bývá vyplaceno až po prošetření pojistné události.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se v případě neživotního pojištění na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2025 13:24, před 8 dny

Dobrý den, vážená paní Křížová,

děkujeme za Váš podnět.

Pokud Vám byl telefon ukraden a již došlo k nahlášení pojistné události, je nutné vyčkat na její vyřízení. Informace o výsledku šetření škodní události se do systému O2 dostávají se zpožděním až 3 pracovních dní. O této vyřešení a výsledku budete informována v dopise od pojišťovny.

Vyčkejte prosím na vyřešení pojistné události a v případě potřeby nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím kontaktů, které naleznete zde: https://1url.cz/zuCLx.

S pozdravem

Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.