Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:720
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#81005Neuznaná reklamace skrytých vad

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2025, včera

Simona Třísková

Znění stížnosti

V AAA Auto Teplice jsme koupili Mercedes benz třídy A …s panem ZK jsme měli zkušební jízdu která netrvala ani 10 minut a chtěl jet nazpátek už za jízdy si psal moje údaje pro koupi auta. V autě nebyla ani nafta ,diagnostika byla smazaná takže vše začalo svítí až po týdnu ježdění.
S autem se nadalo ani hned jezdit protože jsem čekala 3 týdny na
technický průkaz..
Když jsem podepisovala smlouvu s paní NH ,neukazovala mi celou smlouvu pouze přiblíženy okýnka kde se mám podepsat ,abych si auto mohla převzít ,nic o vadách nebylo řečeno .
Celá smlouva mi přišla do e-mailu po půl hodině od podepsání smlouvy ..ve smlouvě je napsáno že svítí kontrolky ,kontrolky při převzetí nesvítily diagnostika byla smazána a auto se jen chválilo .
S autem jsem byla v autoservisu kde mi pan vytiskl na papír co vše se musí opravit ,když jsem auto kupovala nic z toho mi nikdo neřekl.

Celou situaci jsme řešily s pánem na reklamacích ,který nám řekl že vady na autě jsou vypsaný v papírech příloze jedna ,přílohu jedna jsme v papírech neměli a byla schovaná v emailu ,který mi přišel půl hodiny od podepsaný okýnek
Pan na reklamacích nevěděl jak situaci vyřešit začal být nepříjemný a krčel rameny ..

při převzetí nám chtěly dát auto celé od zvířecích chlupů když jsme s tím nesouhlasily slevily 500 Kč na vyčištění auta(vyčištění auta stálo 2 500 Kč)

Doufám že se celá situace vyřeší a nebudu to muset podávat do pořadu Na vaší straně
,už jednou jsme tam byli a situace se vyřešila …

Byla bych ráda kdyby mi AAA přidaly alespoň něco na opravu auta ,když byli smazány kontrolky atd ..
Budu ráda za zpětnou reakci děkuji T.


Produkt

Mercedes benz třída A


Požadované řešení

Byla bych ráda kdyby mi AAA Teplice přidaly alespoň nějakou částku na opravu ,protože když jsme auto kontrolovali kontrolky byli vymazány ..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2025 10:46, před 9 hodinami

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před každým podpisem si důkladně přečetli všechny podmínky. Ve chvíli, kdy je smlouva podepsaná, se již těžko dovolává toho, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje.

Protože autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.