Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:374
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81006Presun miestenok na poslednú chvíľu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2025, včera

Mária Luisa Vargová

Znění stížnosti

Dňa 22. 2. 2025 sme sa v skorých ranných hodinách vybrali s priateľom do Prahy vlakom. Cestovali sme zo stanice v Piešťanoch priamym spojom až do Prahy pričom vlak nemal žiadne meškanie. Problém nastal, keď deň predtým mi prišiel email od spoločnosti Regiojet že náš vlak bude iný teda vagón, kde mali byť naše miestenky bude iný a tým pádom sa aj zmenili naše miestenky. V deň odchodu mi prišiel ďalší email o 00:51 ráno s našimi novými miestenkami. Ja som mala miesto v prvom vagóne a priateľ v poslednom, siedmom. Lístky sme si kupovali viac ako mesiac dopredu cez oficiálnu stránku Regiojetu, nič nebolo riešené na poslednú chvíľu, boli sme patrične nahnevaní a nechápali sme či to je vtip alebo čo. Keď sme nastúpili do vlaku, snažili sme sa túto situáciu vyriešiť, ale neboli sme jediní, čo mali problém s miestenkami. Slečna, čo mala na starosti siedmy vagón nám nemala ako pomôcť, maximálne čo nám povedala bolo, že sme mohli požiadať o reklamáciu a kúpiť si lístok na novo. Nechápali sme čo je toto za prístup. Človek si priplatí za miestenku v predstihu a nakoniec nič z toho.
Sme veľmi sklamaní týmto jednaním a žiadame o finančnú kompenzáciu. Do budúcna už Regiojetom cestovať určite nebudeme.


Produkt

Online zakúpený lístok na vlak cez oficiálnu stránku Regiojetu, smer Piešťany - Praha


Požadované řešení

Finančná kompenzácia - vrátenie plnej sumy, za ktorú sme si zakúpili lístky s miestenkami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2025 10:48, před 8 hodinami

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.