Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:472
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#81007Parek v rohliku…

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2025, včera

Tomas Nevedel

Znění stížnosti

Tohle jsem dnes zakoupil na pobocke Andel

Po tomhle jsi nikdy nekoupim tenhle vyrobek!!!

Je mi na zvraceni!


Požadované řešení

Zadam napravu..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2025 10:51, před 8 hodinami

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu. V oblasti potravin živočišného původu vykonává dozor Státní veterinární správa.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.