Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#81011Nesmyslná sleva na lososa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2025, včera

Markéta Ondryášová

Znění stížnosti

Dnes jsem koupila v Albertu na Masarove Brno údajně zlevněného lososa, který byl zlevněný 30% ze 109,9 na pouhých 118Kč. Úplně nesmyslné ceny - viz foto..
Také jsem tam koupila anglický rohlík za 25Kč, který se opravdu nedal jíst.. asi 3x rozmrazený a žmoulal se, že se nedal polknout.. rozhodně nebyl čerstvý.


Požadované řešení

Chci vrátit peníze za dorovnání opravdové ceny po slevě.. tedy to, co jsem zaplatila - opravdová cena 30% ceny ze 109,9. Dekuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2025 08:00, před 12 hodinami

Jestliže spotřebitel zakoupil zboží ve slevě, avšak na pokladně nebyla sleva zohledněna a spotřebitel zaplatil za zboží plnou cenu, je možné účtenku reklamovat. Výsledkem takové reklamace by mělo být vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Jestliže zakoupená věc (anglický rohlík) nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.