Počet nahlášených stížností: | 186 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes jsem koupila v Albertu na Masarove Brno údajně zlevněného lososa, který byl zlevněný 30% ze 109,9 na pouhých 118Kč. Úplně nesmyslné ceny - viz foto..
Také jsem tam koupila anglický rohlík za 25Kč, který se opravdu nedal jíst.. asi 3x rozmrazený a žmoulal se, že se nedal polknout.. rozhodně nebyl čerstvý.
Chci vrátit peníze za dorovnání opravdové ceny po slevě.. tedy to, co jsem zaplatila - opravdová cena 30% ceny ze 109,9. Dekuji.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel zakoupil zboží ve slevě, avšak na pokladně nebyla sleva zohledněna a spotřebitel zaplatil za zboží plnou cenu, je možné účtenku reklamovat. Výsledkem takové reklamace by mělo být vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Jestliže zakoupená věc (anglický rohlík) nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.