Počet nahlášených stížností: | 154 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Jsem velice zklamaná servisem služby flixbus. Bohužel byl můj autobus o 40 minut opožděn, odjezd tedy byl naplánován na 18:30. Čekala jsem tedy na autobus a pravidelně kontrolovala změnu odjezdu, která se stále ukazovala stejná. V 18:18 jsem opět zkontrolovala správnost zpoždění. Náhle jsem si na mapě autobusu všimla, že autobus už zastávkou projel, i přes to, že nadále byl udáván odjezd 18:30. Čekala jsem tedy hodinu naprosto zbytečně a musela vyhledat jiný dopravní prostředek. Po zažádání o vrácení jízdného byl můj požadavek zamítnut, i přes to, že jsem předložila screenshot, kde byl nesoulad vidět.
Ráda bych ocenila omluvu za stres, který mi způsobili a následovné vrácení nevyužitého jízdného.
|
Tweet |
V případě, že bylo řádně uvedeno (např. v aplikaci nebo na tabuli s odjezdy) v kolik hodin a kde mohou cestující spoj očekávat a služba by byla řádně poskytnuta, jednalo by se o pochybení spotřebitele.
Pokud však nebyla služba řádně poskytnuta, má spotřebitel možnost uplatnit u společnosti reklamaci. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu zaplatil.
Porušila-li společnost skutečně svou smluvní povinnost, má spotřebitel rovněž právo domáhat se náhrady škody, která mu z důvodu porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. V takovém případě bude na spotřebitelovi, aby prokázal, že mu vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti a vznikem škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.