Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8102Nedoručování pošty,neoznamování doporučených zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2015, před 9 lety

Markéta Petrášová

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám problémy s Českou poštou. Platím si u pošty již delší dobu P.O.BOX a mám tam nahlášené všechny potřebné adresy,
avšak již poněkolikáté se mi stalo,že mi nebyla oznámena doporučená
zásilka a také se mi stalo,že mou poštu dali jinam než měli. O doporučených zásilkách se dozvím vždy až přímo u okýnka když se zeptám,zda tam něco nemám. O normálních dopisech nemám přehled vůbec žádný a je tímpádem možné,že mi část pošty tímto stylem doručování uniká.


Požadované řešení

Náprava této situace zajištěním nějakého opatření,aby k něčemu podobnému již v budoucnu nedocházelo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2015 08:44, před 9 lety

Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Podrobné informace související s užíváním poštovní přihrádky a dodáváním poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek jejím prostřednictvím jsou uvedeny v uzavřené Dohodě o pronájmu zamykatelné poštovní přihrádky, která je přílohou žádosti spotřebitelky o zřízení P. O. BOX (z angl. Post Office Box), tedy zamykatelná poštovní přihrádky umístěná na poště. Takto dohodnuté podmínky používání P.O.BOX služby jsou pro smluvní strany závazné.

Dochází-li k pochybení ze strany České pošty opakovaně, popřípadě i po podané stížnosti či reklamaci, doporučujeme spotřebiteli podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, který je příslušný pro oblast poštovních služeb.

Při reklamaci poskytované služby by neměl spotřebitel odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.