Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:93
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81031Nezastaveni na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2025, před 10 dny

Vojtěch Kukla

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 28.2 2025 číslo autubusu 600 směr kladno nezastavil na zastávce tuchlovice a projel. Řidič měl zpoždění pár minut tak si pravděpodobně řekl že to projede stalo se v hodině 19:40 (19:43 projížděl).doufám alespoň v nějaké napraveni řidiče.

Předem děkuji
S pozdravem


Požadované řešení

Alespoň nějaký trest řidiči.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2025 15:52, před 6 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.