Počet nahlášených stížností: | 795 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 15 |
Dnes 28.2.2925 jsme v prodejně LIDL v Litomyšli koupili dvě balení bramb.hranolek Harvest Basket. Chtěli jsme mít dobrou večeři. Již při pečení v troubě byl cítit kyselý zápach. Po upečení byl ještě silnější.
Hranolky putovaly di koše.
Harvest Basket
Příště bychom ocenili kvalitu, abychom si mohli pochutnat.
Vrácení částky.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci.
Dobrý den, paní Kurková. V tomto případě Vám doporučíme, abyste se obrátila na naši zákaznickou linku, kde Vám kolegové sdělí další informace. Za komplikace se Vám omlouváme a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl s.r.o.