Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1235
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#81036Info o doručování nezasláno

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2025, před 13 dny

Jaroslav Marek

Znění stížnosti

Dne 28.2 byl doručován balíček na dobírku na adresu od fy Agquatop s.r.o aledopravce se ani neobtěžoval poslat jakékoliv avizo/sms,email/že bude balíček v tento den doručován ,tak se stalo že kurýr pouze tkoušel volat a poté zásilku odvez do parcelshopu a přišla zpráva že ztam na mě balíček čeká,at si ho tam vyzvednu.Přitom dle info PPL byl přímo před mým domem a ani se neobtěžoval dojít zazvonit a pokusit se zásilku doručit.A vtip je v tom že já jsem mu asi za deset minut volal nazpět a nezvedl ani se následně nepokusil o kontakt nebo sdělení že již je zásilka v parcelshopu...


Požadované řešení

At si to laskavě zopakuje a doručuje tak jak je objednáno a zaplaceno a hlavně dá předem vědět aby jsme byli připraveni zásilku převzít,nebo at se na to vy....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2025 17:12, před 10 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular, tak jak zde již spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.