Počet nahlášených stížností: | 1037 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Cesta vlakem č.6800 na lince U1 ze stanice Chotějovice do stanice Most odjezd 5:33 vlak vůbec nepřijel.
Cesta opačným směrem ze stanice Most do stanice Chotějovice vlakem č.6823 odjezd 16:05 vlak sice odjel ale po ujetí cca. 5 km zastavil a po nějaké době se vrátil do stanice Most kde skončil svou jízdu!!
Následující spoj č.6825 odjezd 17:05 odjel ovšem jel úplně jinou tratí aniž by rozhlas nebo perzonál upozornil cestující,tak že jel mimo zastávku Chotějovice.
To vše se odehrálo za pouhý jeden den 1.3. 2025.
Očekával bych omluvu, zlepšení informací nebo vrácení jízdného
|
Tweet |
V případě, že bylo řádně uvedeno (např. v aplikaci nebo na tabuli s odjezdy) v kolik hodin a kde mohou cestující spoj očekávat a služba by byla řádně poskytnuta, jednalo by se o pochybení spotřebitele.
Pokud však nebyla služba řádně poskytnuta, má spotřebitel možnost uplatnit u společnosti reklamaci. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které za službu zaplatil.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.