Společnost


ŠkoFIN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81045OPERAČNÍ LEASING VW PASSAT

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2025, před 10 dny

Tomáš čERVINKA

Znění stížnosti

2.1.2025 jsem poškodil lehce přední nárazník, radar a plastové žaluzie před chladičem, vyhýbal jsem se srnce. Vůz byl, je pojízdný, DN šetřila Policie ČR. První volný termín v autorizovaných servisech byl 16.1.2025! K dnešnímu dni 2.3.2025 VW Passat není opraven, důvod - nejsou dostupné náhradní díly. Vůz dle technika prý musí být v servisu. Stále jsem nucen platit měsíční splátky! Komunikace se Škofinem je velmi povrchní, na mé dotazy reagují se značným zpožděním a stále opakuji jen, že jsem povinen splácet! Tak splácím! Chci odstoupit od smlouvy, ale čekám stále na odpověď od Škofinu! VW byl zcela nový, najeto cca 12000 km, OL od 2.4.2024.


Produkt

OL na VW Passat B9


Požadované řešení

NOVÝ VŮZ NEBO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A VRÁCENÍ PŘEPLATKŮ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2025 11:12, před 7 dny

V tomto případě záleží na podmínkách, které byly mezi stranami sjednány.

V obchodních podmínkách společnosti upravujících operativní leasing je ohledně plateb uvedeno, že klient je povinen platit sjednané leasingové splátky i v době, kdy předmětné vozidlo z jakýchkoliv důvodů nemůže užívat, a to i tehdy, pokud došlo k jeho poškození, zničení a pojišťovna dosud nekonstatovala totální škodu předmětného vozidla, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.

Právo požadovat náhradní vozidlo má spotřebitel v případě, že tato služba byla ve smlouvě sjednána. "Klient je oprávněn požadovat náhradní vozidlo a společnost povinna na základě specifikace uvedené ve smlouvě zajistit náhradní vozidlo, pokud bude odstávka předmětného vozidla trvat po dobu delší než 24 hodin, a to z důvodu poruchy, opravy nebo údržby."

Ohledně možnosti vypovědět smlouvu je v obchodních podmínkách uvedeno, že "klient je oprávněn smlouvu kdykoliv písemně vypovědět, a to i bez udání důvodu. Smlouva je v takovém případě ukončena po uplynutí tří měsíců od doručení výpovědi ke dni, v němž měla být za
placena příslušná měsíční splátka."

Smlouvu je případně možné ukončit dohodou mezi stranami ke dni, který bude v dohodě určen jako den zániku smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.