Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera (19.10.) jsem si na hlavním nádraží v Praze chtěla rozměnit peníze pro použití ve Vaší uschovné skříňce, ale měnička jen spolkla bankovku (100 Kč) a nic mi nevydala. Kontaktovala jsem Vašeho zaměstnance na uvedeném telefonním čísle a ten mi řekl, že si mám napsat e-mail s žádostí o vrácení peněz, ale neřekl mi, na jakou adresu se mám obrátit. Hledala jsem na internetu, ale nenašla jsem žádnou webovou stránku nebo e-mailovou adresu, kam bych mohla napsat a jelikož jsem momentálně v zahraničí, nemohu ani zavolat. Prosím, dejte mi vědět, jak mám postupovat dále.Díky,VS
měnička peněz na hlavním nádraží v Praze
Vrácení 100 Kč na účet.
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den paní Švecová, předem se Vám velice omlouváme za problémy, které vám způsobila naše měnička mincí v Praze na hlavním nádraží. Částku 100,- Kč vám vrátíme na účet, který nám uvedete popř. na vaši adresu, záleží na vás, kterou z možností si vyberete.
Jen bychom vám chtěli napsat, že naše doručovací adresa i e-mailova adresa je uvedena u všech návodů na obsluhu schránek, které jsou vylepeny přímo u schránek a to na všech nádražích, na kterých úschovny provozujeme.
Eurogames Bis, s.r.o.
Spotřebitelku žádáme o potvrzení výše uvedeného a případně o následné uzavření stížnosti.
Hodnocení: