Společnost


Sapelo E-commerce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81058Neochota v dodatečném uplatnění slevy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2025, před 3 dny

Jan Otevřel

Znění stížnosti

Dobrý den,

při objednávce bundy a čepice z eshopu Sapelo.cz (vizte příloha) jsem si nevšiml možnosti uplatnit slevový kód "ČISTÍME," který zaručoval 40% slevu. Na mail "info@sapelo.cz" jsem napsal jen několik minut po učinění objednávky a navzdory tomu, že deklarují odpověď do 48 hodin, tak se mi dosud nikdo oficiálně neozval. V mezičase mi balík samozřejmě dorazil a byl mnou převzat. Bunda i čepice jsou pěkné, nemám důvod je tedy vracet.

Následně jsem do firmy 3 krát volal a stále jsem slyšel jen to, že jsou zavaleni objednávkami a pracovník na příslušném oddělení chybí či je nemocen. Při předposledním telefonickém rozhovoru 21. 2. jsem od nich dostal instrukce, že zboží nemám vracet, ale že jim mám odeslat své bankovní údaje formou SMS a že mi přeplatek bez problémů vrátí zpět na účet. Jelikož se opět nic nedělo, volal jsem k nim 24. 2. znovu a dalším telefonickým rozhovorem mi bylo opět ústně přislíbeno, že mi rozdíl v platbě po uplatnění 40% slevy vrátí zpět na můj účet.

Jedná se o objednávku v hodnotě 4080 Kč, takže přeplatek při uplatnění 40% slevy činí 1632 Kč, číslo objednávky je ***, číslo mého účtu je: ***.

Velmi Vám děkuji za pomoc při řešení problému.
S pozdravem Jan Otevřel.


Produkt

Číslo objednávky je ***, podrobnosti jsou v příloze


Požadované řešení

Jak jsem již dříve uvedl, jedná se mi pouze o navrácení přeplatku na můj účet, který při uplatnění 40% slevy na objednávku činí 1632 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2025 10:16, před 22 hodinami

Zpravidla platí, že pro uplatnění slevy na nákup je třeba slevový kupón zadat před odesláním objednávky.

Pokud však společnost přislíbila vyplacení přeplatku odpovídající slevě, měla by finanční prostředky spotřebiteli vyplatit. Obecně totiž platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.