Společnost


SNĚŽNÍK, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81061Zamítnutá reklamce zablokovaného skipasu a nevrácení finančních prostředků

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2025, před 13 dny

Zuzana Duránik

Znění stížnosti

Během naší návštěvy jsme zakoupili skipas, který jsme si s manželem střídali, protože při objednávání nebyla možnost výběru rodičovského skipasu, tudíž jsme o této možnosti nevěděli. Pokud se nakupují skipassy online, neexistuje žádná taková informace, že existuje rodičovský skipass.
Bylo pro nás překvapivé a znepokojivé, že nám byl skipas zablokován bez jakékoliv předchozí diskuse či upozornění. Tento postup považujeme za nespravedlivý.Skipas byl zablokován bez jakékoliv předchozí diskuse či upozornění. Okamžitě jsme požádali o odblokování s tím, že na zbývající dny si druhý partner zakoupí další skipas. Tato nabídka však nebyla ze strany společnosti akceptována.

Rádi bychom také zdůraznili, že plně respektujeme právo provozovatele zabránit souběžnému využívání jednoho skipasu více osobami. K tomu účelu však slouží časové intervaly na turniketech. Pokud na jednu jízdenku lyžuje dopoledne jedna osoba a odpoledne jiná, nelze toto považovat za zneužití či poškození provozovatele. Nejvyšší soud v této věci poskytl jasný výklad.

Dovolte mi vyjádřit nejen nesouhlas, ale i zklamání nad přístupem k zákazníkovi, který je ubytován v apartmánech patřících do skupiny Horského resortu Dolní Morava a řádně platící za všechny poskytované aktivity.

Chtěla bych zdůraznit, že v době, kdy lyžoval můj manžel, já jsem byla s naší dcerou ve wellness, které je rovněž součástí resortu Dolní Morava. Z mého pohledu je nespravedlivé, že zákazník, jako jsme my, který řádně platí za všechny služby, je takto penalizován. Váš přístup byl zcela neempatický a neodpovídal standardům zákaznického servisu. Je obzvlášť smutné a zklamáním, že resort, který se propaguje a prezentuje jako místo určené pro rodiny, a kde největší skupinu zákazníků tvoří právě rodiny, se takto chová vůči rodinám. Takové zacházení je pro nás zklamáním.


Produkt

Poplatek za kartu - 4 dny ***


Požadované řešení

V důsledku tohoto zablokování nám vznikla škoda, neboť skipas, který byl řádně uhrazen na čtyři dny, nebyl použitelný po zbývající dva dny. Tímto žádáme o vrácení peněz za nevyužitou část skipasu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2025 15:38, před 3 dny

Dle obchodních podmínek společnosti je skipas nepřenosný. Dle provozního řádu pak platí, že v případě, že dojde k pokusu o použití karty osobou odlišnou od jejího držitele, je provozovatel oprávněn bez dalšího upozornění nevratně zablokovat kartu, čímž zároveň dojde ke zrušení právního vztahu s držitelem, a to s účinky ex nunc (tj. od nynějška s okamžitou platností) s tím, že strany si v takovém případě nejsou povinny vracet již poskytnutá plnění.

Z toho důvodu se domníváme, že by zablokování karty mohlo být oprávněné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.