Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#81073Neopravnene zadrzovani opraveneho telefonu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2025, před měsícem

Waldemar Folwarczny

Znění stížnosti

Na displeji telefonu Samsung Z Fold 6 (porizovaci cena 50tis Kc) se objevily vypalene tecky. Navsteva VSP Data na Jecne, telefon predan k oprave, s tim ze se jedna o vypalene pixely.
Za cca dva dny zprava z VSP Data, ze se jedna o mechanicke poskozeni, na ktere se zaruka nevztahuje, tudiz oprava cca 22tis., s tim jsem nesouhlasil a taky probehlo sdeleni ze mam aktivni pojisteni Samsung Care plus.
Pojistna udalost se ale musi resit pres jinou spolecnou Servify, zalozit ticket, zaplatit spoluucast 3800 Kc., vse probehlo z me strany neprodlene. Telefon byl porad na Jecne v servise, kde nasledne probehla udajna oprava.
Telefon ale odmitaji vydat z duvodu, ze se jim interne "bijou" dva systemy a tudiz musim cekat na vyreseni jejich interniho problemu.

Z meho pohledu je telefon tedy opraveny, pripraveny, firma odmita predani.


Produkt

telefon Samsung Fold 6 cerny


Požadované řešení

vraceni opraveneho telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2025 19:48, před měsícem

Mezi spotřebitelem a podnikatelem byla nejspíše sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Není-li doba plnění ujednána, provede zhotovitel dílo v době přiměřené jeho povaze.

Dílo je provedeno, je-li dokončeno a předáno. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu.

Pokud nebylo dílo uskutečněno ve sjednaném termínu, ač to bylo mezi stranami sjednáno, ocitá se podnikatel v prodlení. Spotřebitel následně upozorní prodávajícího, že nesplnil svou povinnost včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodatečnému plnění (lze poskytnout i mlčky).

Pokud zhotovitel nesplní svou povinnost ani ve lhůtě poskytnuté objednatelem, má objednatel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Objednateli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Zhotovitele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.