Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:567
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:76
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 73 stížnostech.

#81075Neotevření boxu a po 9 dnech od reklamace se balík hledá...

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2025, před 7 hodinami

Dana Vavřičková

Znění stížnosti

20.2.25 se neotevřel box.Po reklamaci na telefonu mi bylo řečeno, že se to do 9!!!! dnů vyřeší a balík bude předaný na dohodnuté misto.Dnes, tj.3.3.25 jsem znovu volala a balík se hledá!!!!


Produkt

Balík Z 2096995357, eobuv.cz, box se neotevřel na Bakovská 885/3, měl být předán do Vrchlabská18/4 Květinka. Jsou to zimní boty...


Požadované řešení

Balík by měl být urychleně dohledán a dodán...a nějak se mi nechce už tuto službu využívat, po této zkušenosti...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2025 10:48, před 5 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2025 15:15, před hodinou

Dobrý den, paní Vavřičková, mrzí nás to, ale vaši zásilku se bohužel nepodařilo dohledat. Obraťte se proto prosím na odesílatele, u kterého jste si zboží objednala. Měl by vám pomoci s dořešením reklamace, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.