Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 18 |
Dne 4.3.2025 sem sla na autobus číslo 78 který me jet ze zastávky Chrlická v 13:36 autobus jel o 3 minuty dříve autobus sem dobihala a řidič viděl ze ho potřebuji stihnout.
Nezastavil a odjel.
Tudíž nestihnu vlak kterým sem měla jet ze zidenic jelikož další spoj jede za 20 minut
Jízdenka me stala 500 korun do Prahy.
Takže mockrát děkuji jelikož sem jela na neodkladnou schůzi
Proplacení lístku na vlak a potrestáni řidiče!
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.