Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Za chybu v objednávce mi oprávněně zákaznická podpora společnosti Wolt vrátila část ceny objednávky ve Wolt kreditech. Dnes, 4.3. jsem si chtěl objednat s využitím kreditů na této plaformě. Objednávku nešlo odeslat. Dle wolt podpory mi bylo sděleno, že kredity nemohu využívat, z důvodu podezřelého chování na mém profilu. Beru tuto zprávu jako diskriminaci zákazníka bez udaného důvodu a za slib falešné kompenzace, tedy za klamavou praktiku. Od společnosti wolt vyžaduji ukončení diskriminace mého účtu a omluvu s případnou kompenzací.
Omluva, vyřešení a případná kompenzace
|
Tweet |
Jestliže byly splněny podmínky pro uplatnění kreditů, měl by mít spotřebitel možnost je využít. Pokud tomu tak není, doporučujeme situaci řešit přímo se společností Wolt Česko s.r.o.
Pokud má spotřebitel podezření na nesprávné postupy a nezákonné jednání podnikatele, může podat podnět České obchodní inspekci (odkaz zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.