Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
V pondelí 3.3.2025 jsem si objednal(hlupák) "zazračnou" mast na páteř po telefonátu na SUKL a s profrsorem P. mně ujistili zě je to legální PODVOD proto jsem mast vrátil a nezaplatil
Je to vyřwšeno dobírku jsem vrátil, nezaplatil a uhradil jsem - poštovné
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se o společnosti nedají dohledat žádné informace, je pravděpodobné, že se jedná o podvodnou stránku. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k trestnému činu, může se také obrátit na orgány činné v trestním řízení (např. Policii ČR).
V daném případě spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu apod.) a ověřili si e-shop či prodávajícího, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.