Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den,
účet mi stále nefunguje. Přihlásím se ale chce to po mě ověření tel. čísla a poté mi kód nepřijde. Píše mi to pokud se chci přihlásit přes facebook nebo Google že účet nemůže být obnoven neboť byl smazán ale já si účet nemazala. Nemám jiný účet na Vinted, jen ***. Děkuji za vyřešení.
Prosím odblokovat nebo obnovit pokud je můj účet stále aktivní. Stále mi chodí zprávy na googlu o tom že mě na Vintedu žádají a poslání balíku ale nedostanu se do účtu.
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.
Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva podle bodu 12 a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.