Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 3.3.2025 při cestě s Nového Jičína do Kopřivnice mi byla prodána 24 hodinová účtenka. Pana řidiče jsem upozornila a ten mi řekl až si to řeším na autobusovém nádraží v Kopřivnici. Halová Natálie
Jízdné
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny. Reklamaci je vhodné podat co nejdříve, ideálně ihned.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Z-Group bus a.s. Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.