Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81093Špatně prodána jízdenka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2025, před 9 dny

Andrea Valova

Znění stížnosti

Dne 3.3.2025 při cestě s Nového Jičína do Kopřivnice mi byla prodána 24 hodinová účtenka. Pana řidiče jsem upozornila a ten mi řekl až si to řeším na autobusovém nádraží v Kopřivnici. Halová Natálie


Produkt

Jízdné


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2025 06:46, před 2 dny

Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny. Reklamaci je vhodné podat co nejdříve, ideálně ihned.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Z-Group bus a.s. Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.