Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8110Vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2015, před 9 lety

Pavlina Šimková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 14.9.2015 jsem vám zasílala reklamaci na obj;2473042747 a 2942057965 už je to přes měsíc a stále nemám peníze na svém účtu. Prosím o rychlé vyřízení. Děkuji Šimkova


Produkt

Flesch dysk


Požadované řešení

Rychle vyřízení reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2015 11:12, před 9 lety

Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena distančním způsobem (např. přes internet) nebo mimo obchodní prostory podnikatele. Je-li tato lhůta dodržena (stačí, když bylo odstoupení od smlouvy odesláno v poslední den lhůty), má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli peněžní prostředky včetně nákladů na dodání a to nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky v této lhůtě, je možné ho vyzvat tzv. předžalovní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby k soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Bylo-li však zboží reklamováno (bylo uplatněno právo z vadného plnění), má prodávající na vyřízení reklamace 30 dnů, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy je platné od chvíle dojití druhé straně. Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. K vrácení peněz je vhodné prodávajícímu určit přiměřenou lhůtu. Odstoupení je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2015 11:30, před 9 lety

Zákaznice zasílala nefunkční zboží k reklamaci. Reklamace paní Šimkové byly přijaty dne 23.9., do konce tohoto týdne budou tedy zákaznici odeslané obě dvě vratky za zboží a to převodem na bankovní účet, ze kterého byly její objednávky uhrazeny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.10.2015 12:18, před 9 lety


Pavlina Šimková

Moc děkuji za vaše vyjádření ale zaráží mě za odesláno 14.9 a přijato až 23.9 což je skoro 10.dni neřeknu tak ty tři dny.než to dorazí s Posty kvám a to jsem posílala doporučeně což je následující den u vás.
Jinak moc děkuji.
Šimkova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:43, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registrovala po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 10:23, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 08:34, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.