Počet nahlášených stížností: | 794 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 14 |
Vakuovane kureci steheni rizky. Datum spotreby 9.3.2025 otevreno 6.3.2025 maso silne zapachalo.
Maso baleno a dovezeno z Polska
Prosetreni dovezeneho zbozi popripade stazeni z prodeje. Jiz jsem zaznamenala vic reakci na aktualni zbozi z letaku.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Dobrý den, paní Hebnarová, omlouváme se Vám za nepříjemnosti. V tomto případě, doporučujeme kontaktovat zákaznický servis pomocí kontaktního formuláře. S pozdravem Lidl s.r.o.