Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:794
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#81108Zapachajici kureci stehenni rizky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2025, před 6 dny

Marie Hebnarova

Znění stížnosti

Vakuovane kureci steheni rizky. Datum spotreby 9.3.2025 otevreno 6.3.2025 maso silne zapachalo.


Produkt

Maso baleno a dovezeno z Polska


Požadované řešení

Prosetreni dovezeneho zbozi popripade stazeni z prodeje. Jiz jsem zaznamenala vic reakci na aktualni zbozi z letaku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2025 07:14, před 10 hodinami

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2025 12:30, před 5 hodinami

Dobrý den, paní Hebnarová, omlouváme se Vám za nepříjemnosti. V tomto případě, doporučujeme kontaktovat zákaznický servis pomocí kontaktního formuláře. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.