Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, prosím o vyjádření cen. Dne 20.10.2015 v 20.30 v prodejně supermarket Ostrava Dubina jsem kupovala ve Vaší prodejně Albert zboží a to bílé víno¨chardonnay údajně v akci. Ovšem jaké bylo mé překvapëní, když mi bylo namarkováno v plné výši i né v ceně která byla uvedená pod zmïňovaným zbožím. Při dotazu po zaplacení mi bylo sděleno, že cena platí až od dalšího dne. Pokud si kupuji zboží a je tam uvedená cena, měla by platit a né že platí až od zítřka. Bohužel na nějakou reklamaci již jsem v danou chvíli neměla čas - chyba na Vaší straně - máte mít aktuální ceny v danou chvíli a néé zkreslené do budoucna. Zboží se mi prodražilo o 60 Kč,- . Prosím o vyjádření jak se k této situaci stavíte. Upozorňuji, že toto se nestalo prvně, tyto praktiky jsou v uvedeném supermarketu v období překlenovacích akčních nabídek ve večerních hodinách samozřejmostí.
S pozdravem a v doufání o kompenzaci ohledně Vaších zkreslených cen se loučí Mrázková.
zkreslení cen, neodpovídající ceny zboží, zboží úmyslně předražené při koupi vína v supermarketu ostrava dubina - jednal se o víno značku chardonnay, kdy cena byl na¨výšena o ¨60 kč, oproti realitě
info o nápravě, dořešení se stále stejné opakující se chybě a to v předvečer akce zkreslené, nepravnivé a lživé ceny co pro odstranění těchto stále se opakujících chyb budete dělat a kompenzací ve výši 60 kč, na můj účet, info i o účtu si prosím vyžádejte na mail mrazkovaelen@seznam.cz
|
Tweet |
Prodávající je povinen při nabídce a prodeji zboží poskytnout informaci spotřebiteli tak, aby měl možnost seznámit se s cenou před jednáním o koupi zboží. Prodávající má povinnost označit zboží cenou, kterou uplatňuje v okamžiku nabídky a vztaženou k prodávanému jednotkovému množství zboží a určeným podmínkám. Zvláště se zakazuje, aby informace o ceně vzbuzovala dojem, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
V případě nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za správní delikt až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.