Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8111Klamání spotřebitele, navýšené ceny zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2015, před 9 lety

Elen Mrázkövá

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o vyjádření cen. Dne 20.10.2015 v 20.30 v prodejně supermarket Ostrava Dubina jsem kupovala ve Vaší prodejně Albert zboží a to bílé víno¨chardonnay údajně v akci. Ovšem jaké bylo mé překvapëní, když mi bylo namarkováno v plné výši i né v ceně která byla uvedená pod zmïňovaným zbožím. Při dotazu po zaplacení mi bylo sděleno, že cena platí až od dalšího dne. Pokud si kupuji zboží a je tam uvedená cena, měla by platit a né že platí až od zítřka. Bohužel na nějakou reklamaci již jsem v danou chvíli neměla čas - chyba na Vaší straně - máte mít aktuální ceny v danou chvíli a néé zkreslené do budoucna. Zboží se mi prodražilo o 60 Kč,- . Prosím o vyjádření jak se k této situaci stavíte. Upozorňuji, že toto se nestalo prvně, tyto praktiky jsou v uvedeném supermarketu v období překlenovacích akčních nabídek ve večerních hodinách samozřejmostí.

S pozdravem a v doufání o kompenzaci ohledně Vaších zkreslených cen se loučí Mrázková.


Produkt

zkreslení cen, neodpovídající ceny zboží, zboží úmyslně předražené při koupi vína v supermarketu ostrava dubina - jednal se o víno značku chardonnay, kdy cena byl na¨výšena o ¨60 kč, oproti realitě


Požadované řešení

info o nápravě, dořešení se stále stejné opakující se chybě a to v předvečer akce zkreslené, nepravnivé a lživé ceny co pro odstranění těchto stále se opakujících chyb budete dělat a kompenzací ve výši 60 kč, na můj účet, info i o účtu si prosím vyžádejte na mail mrazkovaelen@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2015 10:37, před 9 lety

Prodávající je povinen při nabídce a prodeji zboží poskytnout informaci spotřebiteli tak, aby měl možnost seznámit se s cenou před jednáním o koupi zboží. Prodávající má povinnost označit zboží cenou, kterou uplatňuje v okamžiku nabídky a vztaženou k prodávanému jednotkovému množství zboží a určeným podmínkám. Zvláště se zakazuje, aby informace o ceně vzbuzovala dojem, že je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

V případě nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za správní delikt až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.