Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#8112Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2015, před 9 lety

Pavel Jeneš

Znění stížnosti

Dobrý den, koupil jsem si u Vás přes internet hru na Xbox 360 (The Elder Scrolls V: Skyrim), dodání bylo skvělé stejně jako komunikace obchodu, na druhý den jsem ji měl doma, nijak nepoškozenou na vnějším obalu jsem ji převzal od prodejce, ovšem čekalo mě menší překvapení, hru jsem rozbalil, otevřel a co nevidím, ze zadní strany CD byly kruhové drápance jako by to někdo objel kružítkem několikrát po sobě, no takže jasná reklamace že..
myslel jsem, že taková prkotina za 600,- korun se vyřeší výmněnou nebo něčím a víte co? Reklamaci mi nikdo neuznal s tím, že jsem si to poškodil sám, prý je známo, že pokud se s Xboxem jakkoliv manipuluje během vloženého CD tak že se CD poškrábe, prý to vypadá přesně tak, jako by jsem si to udělal sám.. takže prej nic a ještě mi na drzo doporučili koupit si nějakou originální pastu proti škrábancům. Takže něco Vám povím, už je to druhý produkt co jsem u Vás reklamoval a naposledy dodávám stejně jako předtím, že u nás doma žádný XBOX NEMÁME! Hra se kupovala jako dárek a měla se spustit až několik dní po tom.. jelikož jsem si to objednával během týdne a předání onoho poškrábaného dárku mělo proběhnout až o víkendu tak mi řeknětě jak jsem si to mohl udělat sám? Opakovat to pokaždý už mě přestává bavit, je to sice ušmudlaných 600 korun, ale tady jde o princip.. druhý produkt, druhá reklamace a ještě neuznaná, tohle bohužel ne, jestli se to nějak v nejbližší době nevyřeší, tak to budu řešit na vyšších pozicích, Děkuji. Jeneš.


Produkt

MX461b / SET000023868 - Hra pro konzoli Xbox 360 ( The Elder Scrolls V: Skyrim ) - č. ASRE15355 480r


Požadované řešení

Ocenil bych výměnu zboží za nové, vrácení peněz nepožaduji.
Děkuji,
Jeneš.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2015 09:44, před 9 lety

Pokud se na zboží objeví skrytá vada v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží, má spotřebitel právo uplatnit reklamaci. Navíc objeví-li se vada v prvních šesti měsících od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Při zamítnutí reklamace tak musí prodávající toto vyvrátit (prokázat, že zboží nebylo v době prodeje vadné).

Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, má prodávající povinnost vydat mu písemné potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Byla-li reklamace zamítnuta, prodávající spotřebiteli vydá potvrzení, ve kterém toto zamítnutí musí zdůvodnit.

Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

V daném případě by bylo vhodné celou situaci se soudním znalcem nejprve zkonzultovat (zda je možné prokázat původ poškození nosiče digitálního obsahu) a následně učinit další kroky. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2015 17:30, před 9 lety

Vážený pane Jeneši,

velmi mě mrzí vzniklá situace a omlouvám se Vám za ni. Podařilo se mi pro Vás zajistit uznání reklamace, stačí se na kterékoliv naší pobočce prokázat číslem CCT1536916.

Je mi to však líto, nový kus na výměnu nemáme momentálně k dispozici, dodavatel nám zatím nový termín naskladnění hry nepotvrdil. Proto Vám můžeme platbu podle Vašeho požadavku buď vrátit na místě, nebo ji můžeme převést na Vaši registraci, kde s ní pak můžete operativně hradit zcela nebo částečně libovolnou jinou objednávku. Věřím, že vše proběhne již k Vaší spokojenosti.

Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.10.2015 22:56, před 9 lety


Pavel Jeneš

Hodnocení:

Komentář: Mockrát Vám děkuji za rychlé jednání a hlavně za pochopení mé situace, málokdy se stane, že obchod má takové autority jako jste Vy, které rychle jednají a nechtějí nijak poškodit zákazníka, oceňuji vaši snahu k uznání mé reklamace a její vyřízení.
Děkuji,
Jeneš.