Společnost


CDS s.r.o. Náchod

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81121Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2025, před 10 dny

Sabina Steinerová

Znění stížnosti

Na zastávce Bezděkov nad Metují železniční stanice Police nad Metují řidič nezastavil ani po 3 vyzvání a zmáčknutí tlačítka stop a zastavil až u semaforu kde byla červená. Kdyby nebyla tak mi zastaví až na Mýtě a vlak nestihnu, už tak jsem musela dobíhat.Měl navíc několik nevhodných poznámek a tykal mi. Už tak je problém se na vlakovou zastávku dostat včas a ještě tohle.


Produkt

linka 641375/37


Požadované řešení

Naučit řidiče jednat s lidmi slušně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2025 09:15, před 9 dny

Jestliže cestující není spokojen s kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost, neboť dopravce má povinnost poskytnout službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.