Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Na zastávce Bezděkov nad Metují železniční stanice Police nad Metují řidič nezastavil ani po 3 vyzvání a zmáčknutí tlačítka stop a zastavil až u semaforu kde byla červená. Kdyby nebyla tak mi zastaví až na Mýtě a vlak nestihnu, už tak jsem musela dobíhat.Měl navíc několik nevhodných poznámek a tykal mi. Už tak je problém se na vlakovou zastávku dostat včas a ještě tohle.
linka 641375/37
Naučit řidiče jednat s lidmi slušně.
|
Tweet |
Jestliže cestující není spokojen s kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost, neboť dopravce má povinnost poskytnout službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.