Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
obracím se na vás se stížností na Aukro.cz. Můj účet byl zablokován neprávem a Aukro.cz po mně požaduje vrácení peněz za transakci, kterou jsem neobdržela.
Popis situace:
Na Aukro.cz jsem prodávala figurky. Jeden kupující zakoupil několik z nich a zaplatil prostřednictvím služby Platba Press Aukro.
Po nákupu jsem zjistila, že nemohu dokončit tuto transakci, a okamžitě jsem o tom informovala kupujícího. Omluvila jsem se a doporučila mu, aby požádal o vrácení peněz přímo od Aukro, protože platbu provedl na jejich účet.
Aukro mi nikdy neposlala žádné peníze za tuto transakci.
Přesto mi Aukro.cz poslala výzvu k vrácení peněz kupujícímu, což je neoprávněné, protože jsem žádné peníze neobdržela. Požádala jsem Aukra o důkaz, že mi peníze byly zaslány, ale odpověď jsem nedostala.
Následně byl můj účet bez vysvětlení zablokován.
ID nabídek: ***,***,***,***,*** . Číslo transakce: ***. Variabilní symbol platby: ***. Datum nákupu: 10. ledna 2025, Způsob dopravy: Zásilkovna ČR přes Aukro na výdejní místo.
Okamžité odblokování mého účtu, protože jsem neporušila žádná pravidla.
Poskytnutí důkazů, že mi Aukra.cz skutečně poslala peníze za tuto transakci (pokud takové existují).
Přehodnocení jejich požadavku, protože nejsem povinna vracet peníze, které jsem nikdy neobdržela.
Oficiální oznámení kupujícímu, že Aukro.cz zadržovala jeho peníze chybně, a že v této situaci není žádná moje vina.
Zaslání kopie tohoto oznámení kupujícímu na mou e-mailovou adresu, abych měla důkaz, že moje jméno bylo očištěno.
|
Tweet |
Dle bodu 2.6 obchodních podmínek platí, že Provozovatel je oprávněn omezit Uživateli přístup do Uživatelského účtu či Uživatelský účet zrušit, a to zejména v případě, kdy Uživatel poruší své povinnosti ze Smlouvy. Uživatelé, kterým byla Provozovatelem v souladu s těmito Obchodními podmínkami zrušena registrace, nemohou prostřednictvím Systému Aukro dále obchodovat.
Spotřebiteli doporučujeme vzniklou situaci řešit přímo se společností.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
uživatelce bylo již dne 17.2.2025 sděleno, že byla platba za prodej uvedeného zboží převedena na její bankovní účet. Současně byla instruována, jak dále postupovat, aby byl spor vyřešen a bylo možné obnovit naši spolupráci. Na základě této stížnosti jsem uživatelce zaslala potvrzení o odeslání platby na její účet ze dne 10.1.2025. Doklad přikládám i zde.
Jakmile bude spor s kupující uzavřen, tedy kupující obdrží zpět své peníze, je možné nás kontaktovat a požádat o obnovení účtu.
S přátelským pozdravem Zuzana Klhůfková, vedoucí Zákaznické péče
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.