Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81130Storno zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2025, před 7 dny

Daniel Helák

Znění stížnosti

Vybral jsem si zájezd zaplatil zálohu a po 6ti týdnech mi přišel email, že nemají s hotelem smlouvu a tudíž změna. Dostal jsem daleko horší nabídku a tlačili na mě s časem. Tak jsem kývnul. Teď chci vrátit peníze a storno poplatek je více jak 50%.


Produkt

Nefér jednání


Požadované řešení

Vrácení plné částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2025 15:16, před 5 hodinami

Dle § 2533 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může Zákazník před zahájením zájezdu od smlouvy odstoupit vždy, avšak pořadatel jen tehdy, byl-li zájezd zrušen, anebo porušil-li zákazník svou povinnost.

Jestliže zákazník odstupuje od smlouvy týkající se zájezdu, může mu být vrácena částka pokrácená o odstupné (nevztahuje se na odstoupení dle § 2535 občanského zákoníku). Výše odstupného musí být však přiměřená. Přiměřenost odstupného se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Na žádost zákazníka pořadatel výši odstupného odůvodní.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost odmítla spolupráci a požádala nás o předávání následující zprávy:
Společnost Blue Style a.s. si váží každého podnětu spotřebitelů. K urychlení vyřízení jejich požadavků doporučuje všem cestujícím postupovat podle dokumentu Reklamační řádu a ITQ. Jsou-li spotřebitelé přesvědčení, že mezi nimi a podnikatelem existuje spor o některém jejich nároku, mohou se pokusit uplatnit tento nárok u subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (např. u České obchodní inspekce), případně také u soudu. Stížnosti a podněty, které nejsou reklamací nebo sporným nárokem, je možné též zaslat společnosti Blue Style a.s. na adresu c.service@blue-style.cz přímo. Všechny podněty a stížnosti budou zpracovány a vyřízeny podle jejich významu v souladu se zákonem.

Stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.