Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#81137Odmítnutí pojistného plnění Allianz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2025, před 7 dny

Michael Velím

Znění stížnosti

Od douběžně jedoucího vozidla odlétl kámen a rozbil mi čelní sklo. Řidič byl zstaven a byl vyplněn protokol o nehodě. Řidič se vším souhlasil. Ve vozidla jela přítelkyně jako svědek. Já mám vedené povinné ručení u společnosti Allianz, kde mám pojištěnou přímou likvidaci. Kontaktoval jsem pojišťovnu pro plnění škody a ta mi odmítla plnit škodu, aniž si nenechala poslat protokol o nehodě. Prakticky okamžitě zamítla plnění s tím že je připojištění pouze na střety. Po přezkoumání pojistných podmínek je uvedeno "plnění z provozu silničních vozidel" a daný případ byl takto způsoben.

Kamerový záznam z nehody není.


Požadované řešení

Vyřídit škodnou událost a vyplatit škodu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2025 14:02, včera

Jestliže pojišťovna odmítne vyplatit pojistné plnění a podmínky pojistného plnění byly splněny, je vhodné obrátit se přímo na pojišťovnu.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se se stížností přímo na společnost Allianz pojišťovna, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.allianz.cz/cs_CZ/apps/napiste-nam.html
- e-mailem: stiznosti@allianz.cz,
- telefonicky: +420 241 170 000,
- příp. poštou: Ke Štvanici 656/3, Praha 8, 186 00.

Pokud se spor s pojišťovnou nepodaří vyřešit, může spotřebitel využít mimousoudního řešení sporů.

U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou v rámci mimosoudního řešení sporů obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.