Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, mám aktivovaný pomalý internet "Na dosah" . V podmínkách se píše že se jedná o datově neomezený tarif omezený rychlostí. během používání mi ale přišla sms, že jsem vyčerpal 80% objemu dat a že pro dalších 1024 MB mi automaticky strhnou 69 Kč. následná sms byla že jsem dosáhl 100% za toho limitu internet Na dosah. A bylo mi to ženo 69 Kč.
Proč? podmínkách je jasně napsáno že se jedná o neomezený ( objem dat ) tarif. ke stržení kreditu tedy došlo neoprávněně..
internet Na dosah
vrácení kreditu, opravení služby
|
Tweet |
Daná situace se řídí primárně uzavřenou smlouvou, respektive obchodními podmínkami společnosti. Jestliže se spotřebitel domnívá, že je požadovaná platba neoprávněná, může u společnosti uplatnit reklamaci vyúčtování.
Dle obchodních podmínek společnosti lze reklamaci kromě písemné formy podat také na zákaznické lince 841 11 22 55 nebo prostřednictvím chatu na webové stránce Tesco Mobile či e-mailem na zaslaným adresu zakaznici@tescomobile.cz.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.