Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81140Neoprávněné účtování

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2025, před 6 dny

Jan Kuba

Znění stížnosti

Dobrý den, mám aktivovaný pomalý internet "Na dosah" . V podmínkách se píše že se jedná o datově neomezený tarif omezený rychlostí. během používání mi ale přišla sms, že jsem vyčerpal 80% objemu dat a že pro dalších 1024 MB mi automaticky strhnou 69 Kč. následná sms byla že jsem dosáhl 100% za toho limitu internet Na dosah. A bylo mi to ženo 69 Kč.
Proč? podmínkách je jasně napsáno že se jedná o neomezený ( objem dat ) tarif. ke stržení kreditu tedy došlo neoprávněně..


Produkt

internet Na dosah


Požadované řešení

vrácení kreditu, opravení služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2025 15:20, před 3 hodinami

Daná situace se řídí primárně uzavřenou smlouvou, respektive obchodními podmínkami společnosti. Jestliže se spotřebitel domnívá, že je požadovaná platba neoprávněná, může u společnosti uplatnit reklamaci vyúčtování.

Dle obchodních podmínek společnosti lze reklamaci kromě písemné formy podat také na zákaznické lince 841 11 22 55 nebo prostřednictvím chatu na webové stránce Tesco Mobile či e-mailem na zaslaným adresu zakaznici@tescomobile.cz.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.