Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Řidič linky číslo 400 -Strizkov -Česká Lípa nestaví na zastávkách a telefonuje si při jízdě. Vepředu sedí slečna ,která se s nim baví. Asi přítelkyně -známá. Nicméně jsem znepokojena. Telefonické osobní hovory si má vyřizovat ve svém volnu. Ne za jízdy !!!!
S datem 8.3.2025 a časem 11:29.
Vracení platby.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.