Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:198
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#81142Opravdu nevhodne chovani prodavacu k zakaznikovi

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2025, před 6 dny

Tomas Belohradsky

Znění stížnosti

Navstivil jsem s dcerou prodejnu Mountfield v Mnichovicich.
U stojanu se semeny jsou preskrtnute ceny a pod nimi uvedeny ceny jine.
Mam k disposici foto, ze ktereho je jasne patrne, ze preskrtnute ceny neplati. U pokladny mi pani rekla, ze tyto lreskrtnute ceny neplati, pokud nemam nejakou karticku.
Nevim, co je nejaka karticka a zadne karticky nesbiam. Kdyz jsem podotknul, ze by to melo byt napsane na stojanu, ze to jsou ceny s kartickou, tak mi nejaky prodavac rekl, ze se to tam neveslo.
Pani mi rekla, ze nejakou karticku urcite mam, ale ja ji urcite nemam.
Tak jsem rekl, ze zbozi nechci a ze chci mluvit s manazerem.
To mi bylo odepreno.
Pan prodavac prohlasil - cituji - Tak mu to teda dej za tu cenu, ja se nebudu s nikym dohadovat.....
Dost arogantnim tonem.
Nacez jsem se otocil a prodejnu opustil.
Uz nikdy neprijdu, slibuju.
Tomas Belohradsky


Požadované řešení

Nedelejte z lidi blbce a vysvetlete prodavacum, ze by bylo fajn v takovem pripade uznat chybu, prodat mi zbozinza uvedenou cenu a nevyzadovat nejakou karticku, kdyz ji nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2025 13:54, před 4 hodinami

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.