Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3258
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#81144Nedoručené dopisy atd.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2025, před 6 dny

Lenka Vinšová

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera mi volala paní z banky, že se jim vrátil dopis s novou kreditní kartou (obyčejné psaní do schránky) s tím, že je adresát neznámý (což nechápu, bydlím tu více jak deset let) v baráku máme čitelně označené schránky a přes dva týdny je barák dokonce otevřen přes den (rekonstrukce dvorku), bohužel není to poprvé i Sipo nám již jednou nepřišlo a tak jsem si stěžovala osobně u pani vedoucí na poště: Palmovka - Sokolovská Praha 8, bohužel jsem se nic nedozvěděla, takže stěžovat si u vedoucích poboček nemá ani smysl. Teď čekám rozhodnutí o důchodu manžela a také stále nic, tak jsem zvědavá zda se ještě letos dočkáme???
Pošta mě opravdu velmi zklamala.
Jedná se o doručovací adresu:
***

Důvěra k doručovatelům žádná !!!!!

Děkuji za vyřízení s pozdravem


Požadované řešení

Žádám okamžitou nápravu k doručování písemností


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2025 10:55, včera

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.