Společnost


Bagind company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81153Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2025, před měsícem

Šárka Zemánková

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou.
Můj manžel mi chtěl k Valentýnu objednat batoh od značky Bagind. Batoh objednal a zaplatil. Dodán měl být během několika dnů. Bohužel po měsíci čekání napsal do firmy, že čeká na objednané zboží.
Ti mu napsali toto:
Dobrý den,
s těžkým srdcem vám musím oznámit, že společnost Bagind company s.r.o. ke dni 3.3.2025 vstoupila do insolvenčního řízení. To znamená, že veškeré finanční záležitosti, včetně nevyřízených objednávek a vratek, nyní budou řešeny v rámci insolvenčního procesu: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=2E8D58DB9717F202E06333F21FAC2AD4&fbclid=IwY2xjawIyO51leHRuA2FlbQIxMAABHTShId_cO7lq_IH_vJn2O9uGDTreJJbcbowiwQ0kkFF1ayaagAw3Gt00rg_aem_v1n3ZtGuDpnmNEc5pvbmNw
Od roku 2017 jsme neúnavně, den po dni, plnili naši vizi o podpoře lokálních řemeslníků napříč světem. Žádnou anonymní masovou výrobu, ale kvalitní řemeslnou práci od konkrétních lidí, které jsme znali. Dlouho vše fungovalo dobře, rostli jsme, přinášeli jsme našim zákazníkům radost v podobě kvalitních výrobků a dokonce jsme u toho zvládali podporovat vzdělání malých Tibeťanů, žijících v exilu v indických horách. Každá objednávka pro nás znamenala důvěru a radost z toho, že náš produkt našel své místo. Dlouho jsme bojovali, hledali řešení, investovali vlastní prostředky, věřili, že situaci zvládneme. Bohužel, vlivem ekonomických faktorů, jako je pokles poptávky, inflace a rostoucí ceny materiálů, jsme se dostali do bodu, kdy už nebylo možné pokračovat.
Chápu, že tato zpráva pro vás může být zklamáním, zvláště pokud čekáte na svou objednávku nebo vrácení peněz. Mrzí mě, že vám nemohu slíbit jinou možnost řešení než skrze insolvenční řízení, v jehož rámci budou všechny pohledávky řešeny podle zákonných pravidel. Veškeré informace, včetně postupu pro přihlášení pohledávky, budou brzy dostupné v insolvenčním rejstříku.
Vím, že to není odpověď, kterou jste si přáli dostat. Nikdy jsem nechtěl nikoho zklamat a nesmírně mě mrzí, že jsem vaši důvěru nedokázal naplnit tak, jak bych si přál.
Děkuji vám za podporu a za to, že jste byli součástí příběhu Bagind. Doufám, že pokud už některé z našich výrobků máte, že vám budou dobře sloužit ještě mnoho let.
S úctou a omluvou,
Lukáš Matějček
zakladatel
Bagind
info@bagind.cz
www.bagind.cz

Dle našeho mínění jde o podvod. V době, kdy firma reklamovala zboží s valentýnskou slevou, už musela vědět, že zboží nedodá.

Můžete nám prosím poradit, jak nyní postupovat?
Máme jinou možnost než insolvenční řízení?

Děkuji a zdravím

Š. Zemánková


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2025 16:55, před měsícem

Obecně platí, že prodávající má povinnost zboží dodat ve sjednaném termínu, pokud spotřebitel uhradil jeho kupní cenu. Dále také platí, že po splnění zákonem stanovených podmínek má spotřebitel po odstoupení od smlouvy právo na vrácení finančních prostředků.

K insolvenčnímu řízení:
Dne 3. 3. 2025 byla zveřejněna v insolvenčním rejstříku vyhláška soudu ohledně zahájení insolvenčního řízení proti společnosti Bagind company s.r.o. Soud touto vyhláškou vyzývá věřitele společnosti, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to přihláškou pohledávky podanou ve lhůtě do rozhodnutí o úpadku.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osobu pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Informace k insolvenčnímu řízení společnosti Bagind company s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=2E8D58DB9717F202E06333F21FAC2AD4.

Jestliže má spotřebitel podezření na podvodné jednání společnosti, může se obrátit i na orgány činné v trestním řízení, např. PČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.