Počet nahlášených stížností: | 568 |
Z toho za letošní rok: | 47 |
Stále v řešení: | 77 |
Zásilka [packeta#1029477] měla být podle aplikace doručena 28.2. do Z-boxu. Od té doby aplikace mlčí. Po intenzívní komunikaci (k dnešnímu dni 17 mailů) s podporou jsem se dozvěděla, že zásilku si vyzvedl někdo jiný (chybou řidiče, který dal zásilku do boxu a další kroky zvoral) a dodnes (10.3) mi nikdo není schopen sdělit, kdy mi zásilku doručí. Komunikace s podporou stále probíhá, ale nikam nevede. neustále čtu "z provozních důvodů není možné ..." apod. A ještě jedna zarážející věc - kdybych zásilku neurgovala, asi by se nic nedělo dodnes. Nikomu nevadilo, že v systému visí zásilka bez pohybu.
Zásilka obsahuje více různých položek z TEMU, z nichž některé jsem nutně potřebovala před několika dny!
Požadovala jsem na operátorovi podpory doručení na adresu (nemám tento týden k dispozici auto na rozdíl od předcházejícího období, je mi 65 a nevím, jestli zásilku odnesu). To bych ocenila jako minimální formu odškodnění. Bylo mi doporučeno sjednat si jinou osobu!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Hradilová, moc se za tuto situaci omlouváme. Je rozhodně dobře, že věc již řešíte s operátory. Ujišťujeme vás, že kolegové dělají, co je v jejich silách, aby zásilku co nejdříve dostali k vám, někdy však řešení může chvíli trvat. Prosíme vás proto zatím o trpělivost. Jakmile pro vás budou mít kolegové nové zprávy, měli by se s vámi spojit a domluvit se s vámi na dalších krocích, věříme, že k vaší spokojenosti. Mrzí nás komplikace, které vám tímto vznikly. Nikola, tým Zásilkovny