Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Zamluvila jsem male auto z letiste (ziju v Britanii)od nedele 16.02.25 do ctvrtka 20.02.25. Priplatila jsem si jeste pojistenin na male auto. Obdrzela jsem hnedo sedou Hyundai Bayon se kterou jsem stravila tyto dny se starou maminkou v Jilovam u Prahy. Bohuzel jsem nezkontrolovala vsechny papiry ani auto nevyfotila.
Dva dny po navratu jsem stale nemela depozit zpet a tak jsem je kontaktovala a zjistila jsem, ze mi byl strzen poplatek za jezdeni v zahranici a take za rychlost (pres 7000KC). Ja bohuzel nemohu dokazat, jake jsem mela auto- poprosila jsem je, aby se podivali na CCTV, ale nevyhoveli mi a rekli, ze penize mi vrati, pokud jim prokazu SPZ auta, ktere jsem mela. Pokusili jsme se sehnat fotku z pumpy v Jilovem- pan mi rekl, ze mi pomuze, ale pak se jiz neozval, mestske kamery uz jsou smazane. Jedine co mam, jsou svedci, ze jsem mela toto auto a ze jsem byla celou dobu v okoli Jiloveho u Prahy.
Domnivam se, ze me jmeno dali k jinemu autu, nez jsem obdrzela- zda se ze, to auto v zahranici byl Karoq. Jeste si vybavuji, ze mi davali pojisteni navic na male auto- cenu mohu prokazat, i ze jsem zabookovalal male, ale nic vic nemam.
Bohuzel namam dukaz, ktere auto sem mela, jen svedky
Jsem dlouholeta zakaznice teto firmy, pujcuji si od nich az 5krat za rok, tak jsem doufala, ze mi pomohou se kouknout na CCTV- dala sjem jim cas, kdy jsem auto obdrzela a vratila a popis auta i svoje udaje. Auto jsem si brala tak mezi 21.20-30 16.2. a vracela po 17.hodine 20.2.
Rada bych penize dostala zpatky, jelikoz platim za neco, ceho jsem se nedopustila.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si dokumenty pečlivě zkontrolovali před převzetím, aby předešli obdobným situacím.
Domníváme se, že by se v provozovně podnikatele či v jejím okolí mohly nacházet bezpečnostní kamery, které by mohly prokázat, jaké auto bylo spotřebiteli poskytnuto.
Pokud navíc spotřebitel rezervoval a zaplatil pojištění na malé auto, mohlo by toto rovněž sloužit jako důkazní prostředek. Záleželo by však, zda společnost neřadí mezi malá auta i to, za které byl spotřebiteli stržen depozit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.