Společnost


AVUS International, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8117Ignorace mého případu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2015, před 9 lety

zuzana Šindelářová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 23.7.2014 jsem měla autonehodu,kdy do mého auta naboural Bulhar na D1,Allianz mi vyplatila totální havárii vozu a na majetkovou a zdravot.újmu mi doporučila firmu Avus Intarnational,se kterou jsem ihned 24.7.2015 navázala písemný kontakt a od té doby mě nikdo nekontaktoval.Zaslala jsem vše potřebné,vyplnila požadovaný formulář,přidělili mi č.j. a to byla první a poslední společná komunikace.Byla jsem celé 2 měs.bez práce ze zdravot.důvodů,bez peněz a především bez phrady zničených telefonů,brýlí aj.
Snažím se tam stále telefonovat,ale nikdo to nikdy nebere,přidělený likvidátor M. M. a je také nedostupný na uvedeném tel.čísle.Na moje emaily nikdy nikdo neodpověděl.Kontaktovala jsem už ze zoufalství opět Allianz,která mi pojišťovnu doporučila a ta jen konstatovala,že mi nemohou pomoci,ale ,že i oni mají problémy s nimi komunikovat.
Proč tedy někdo takový jako je tato instituce,může podnikat???!!!!!!Vždyť já jsem nic nezavinila,mám zniřený auto,obličej a nyní i osobní život.Zajímáme my kidé v této společnosti vůbec někoho,prosím?
děkuji Šindelářová


Požadované řešení

vyplacení poškozených věcí a zdraví


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2015 13:50, před 9 lety

V daném případě záleží, jaký je právní vztah mezi spotřebitelkou a společnosti (nebo zda vůbec nějaký vznikl).

Společnost AVUS International, spol. s r.o. se dle obchodního rejstříku zabývá činností samostatných likvidátorů pojistných událostí a je zapsána v registru České národní banky (dle § 10 odst. 3 zákona č. 38/2005 Sb.). Podle § 10 odst. 1 zákona č. 38/2005 Sb. provádí samostatný likvidátor pojistných událostí na základě smlouvy uzavřené s pojišťovnou, jejím jménem a na její účet, šetření nutné ke zjištění rozsahu její povinnosti plnit ze sjednaného pojištění. Pokud tedy existuje smlouva mezi pojišťovnou a likvidátorem, je samostatný likvidátor povinen jednat. Vznikla-li spotřebitelce škoda v souvislosti s výkonem činnosti samostatného likvidátora, má možnost po společnosti požadovat náhradu škody.

Popis stížnosti ale spíše naznačuje, že pojišťovna odkázala na společnost, která spotřebitelce má zprostředkovat zastoupení při náhradě škody způsobenou občanem jiného státu. Není však jasné, zda vznikl závazek mezi společností a spotřebitelkou. Pokud smlouva o zastoupení vznikla, může se spotřebitelka domáhat plnění. Při podstatném porušení smluvní povinnosti společností má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.

V případě dopravní nehody s cizincem je vhodné obrátit se na Českou kancelář pojistitelů, která ve vztahu k poškozeným vystupuje jako garant a poskytovatel plnění za škodu způsobenou provozem cizozemského vozidla. Kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese www.ckp.cz/onas.php#Kontaktní informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 14:51, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v soudním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.