Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1399
Z toho za letošní rok:41
Stále v řešení:42
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 314 stížnostech.

#81173Opakovaně posunuté termíny doručení u mnoha objednávek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2025, před měsícem

Marek ŠildBerger

Znění stížnosti

Uvádění klamavých skutečností u objednávaného zboží ( doručení do rána ) opakované odložení doručení. Sám pro to nemohu dělat nic jelikož jsem zaplatil dopředu , kdybych tohle věděl objednávám jinde !!! A taky tohle je poslední objednávka u Alza.cz


Produkt

Do půlnoci objednáš do rána máš obj 540099426


Požadované řešení

Přestat obelhávat zákazníky !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2025 13:10, před měsícem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Mimo výše uvedené platí, že pokud je prodávající v prodlení s dodáním zboží, jedná se o porušení smluvní povinnosti. V takovém případě by spotřebitel mohl žádat slevu z kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2025 16:34, včera

Dobrý den,děkuji společnosti dTest za vyjádření.Vždy se snažíme objednávky doručovat co nejrychleji, ideálně v den, který je zákazníkovi zobrazen při vytváření objednávky. Jak však uvádíme v našich obchodních podmínkách, předpokládaný čas doručení se může změnit v závislosti na aktuálních logistických možnostech, a to jak na straně Alzy, tak našich dopravců.Mrzí nás, že doručení objednávky neproběhlo dle původně uvedeného předpokládaného termínu. Dle informací v našem systému došlo ke zpoždění o dva dny z důvodu přetížené kapacity AlzaBoxu.Děkuji za spolupráci. S pozdravem Adéla, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření dTestu.