Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#8118Oschlá paštika za hrůza peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2015, před 9 lety

Bedřich Bezvoda

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes 21.10.2015 cca v 17 hod jsem byl nakupovat v Bille v Hořicích,když jsem si přál u mastného pultu Fancouzkou paštiku s husích jater,za nemalé peníze. Prodávající mi sdělila,že si musím nejdříve koupit starý oschlí krajový kousek zabalený ve folii,který jsem tam vyděl už před dvěma dny a potom mi může ukrojit z nové.No děkuji nechci.Pokud se domníváte,že bych měl školit vaší prodavačku,že za své peníze si mohu poručit co se líbí mě,tak to ne.

S pozdravem B Bezvoda


Požadované řešení

Vyškolte si prodavačky,neprodávejte oschlé předražené paštiky,nemíchejte do krájených salámu konce,takový chudáci nejste.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2015 08:55, před 9 lety

Co se týče nevhodného chování zaměstnance společnosti k zákazníkovi, je třeba uvést, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Je však třeba zdůraznit, že pracovník jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému bude vhodné a účelné obrátit se s konkrétní stížností směřující na chování zaměstnanců přímo na jejich nadřízené, popřípadě na zákaznickou linku společnosti.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2016 16:29, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.