Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,dnes 21.10.2015 cca v 17 hod jsem byl nakupovat v Bille v Hořicích,když jsem si přál u mastného pultu Fancouzkou paštiku s husích jater,za nemalé peníze. Prodávající mi sdělila,že si musím nejdříve koupit starý oschlí krajový kousek zabalený ve folii,který jsem tam vyděl už před dvěma dny a potom mi může ukrojit z nové.No děkuji nechci.Pokud se domníváte,že bych měl školit vaší prodavačku,že za své peníze si mohu poručit co se líbí mě,tak to ne.
S pozdravem B Bezvoda
Vyškolte si prodavačky,neprodávejte oschlé předražené paštiky,nemíchejte do krájených salámu konce,takový chudáci nejste.
|
Tweet |
Co se týče nevhodného chování zaměstnance společnosti k zákazníkovi, je třeba uvést, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Je však třeba zdůraznit, že pracovník jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému bude vhodné a účelné obrátit se s konkrétní stížností směřující na chování zaměstnanců přímo na jejich nadřízené, popřípadě na zákaznickou linku společnosti.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.