Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1235
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#81181Zásilka ve výdejním místě během dodací lhůty

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2025, včera

Kateřina Kelnerová

Znění stížnosti

Od 15:00 do 17:00 má přijít balík, v 15:50 sms - budu mít zpoždění cca 1 hodina. V 16:45 e-mail: doručení do výdejní místa. Kurýr má vypnutý mobil. Zásilka je těžká 18 kilo, nemám auto, si to mám tahat na zádech ? Kvůli hodinovému zpoždění jsem byla nucena zrušit osobní plány a zásilka mi stejně nedorazila. Dopravu máte drahou a nejste schopni doručit to v pořádku. Naposledy co jsem tuto přepravní společnost využila. Kdyby jste aspoň počkali po 17té hodině, ale vám to není trapný ani takhle okatě. Nehledě na to že musím na balík čekat další den a to mi zrovna tak narušuje plány!


Požadované řešení

Zásilku by bylo nejlepší následující den přivézt na uvedenou původní adresu v objednávce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2025 08:48, před 10 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular, tak jak zde již spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.