Společnost


Vinted s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#81182Zadržené peníze

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2025, před 4 dny

Yana Lozan

Znění stížnosti

Nelze mi přidat bankovní účet, a proto si nemůžu peníze převést na bankovní účet.
Všechny informace jsou správné ,ale stejnak mi to nejde.


Produkt

Vinted


Požadované řešení

Prosím o vyřešení problému


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2025 09:32, před 9 hodinami

V tomto případě se může jednat o chybu systému. Doporučujeme tedy spotřebiteli obrátit se přímo na společnost s žádostí o prošetření.

Spotřebitel se může na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)

Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Pujmanové 1753/10, 14000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.