Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 18 |
Nelze mi přidat bankovní účet, a proto si nemůžu peníze převést na bankovní účet.
Všechny informace jsou správné ,ale stejnak mi to nejde.
Vinted
Prosím o vyřešení problému
|
Tweet |
V tomto případě se může jednat o chybu systému. Doporučujeme tedy spotřebiteli obrátit se přímo na společnost s žádostí o prošetření.
Spotřebitel se může na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)
Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Pujmanové 1753/10, 14000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.