Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:795
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#81185Ucet za 59 tisic

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2025, před 13 dny

monika hanouskova

Znění stížnosti

Dobry den,
Vcera cca 17 h nakup u vas/ chodim casto/ Hurka Pardubice. Nebyla mi opet nactena karta protoze prodavackaneco delala v kade- nejprve mi nsuctovala konecnou cenu 59 tisic, zade neco pomackala a 19 tisic nakonec jsem platila 551 kc bez listku a bez uctenky v aplikaci. Prave ted jsem se pokousela krajet roladu za 60 kc muzu ji jist lzickou hrozny vyrobek. Prosim o objasneni toho vcerejsiho markovani. Hanouskova Monika


Požadované řešení

Vyresit nacist do aplikace a vyresit tu roladu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2025 10:05, před 10 dny

Doporučujeme spotřebiteli, aby načtení aplikace na prodejně kontroloval ihned.

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/. Dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu je Státní zemědělská a potravinářská inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2025 12:37, před 8 dny

Dobrý den, paní Hanousková, v případě jakýkoliv problémů s cenou nebo markováním, doporučujeme se obrátit pro bližší informace na personál popřípadě na vedoucí prodejny. Personál Vám sdělí veškeré bližší informace. Nekvalitní roládu máte také možnost reklamovat na prodejně nebo kontaktujte zákaznický servis Lidl. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.