Počet nahlášených stížností: | 795 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobry den,
Vcera cca 17 h nakup u vas/ chodim casto/ Hurka Pardubice. Nebyla mi opet nactena karta protoze prodavackaneco delala v kade- nejprve mi nsuctovala konecnou cenu 59 tisic, zade neco pomackala a 19 tisic nakonec jsem platila 551 kc bez listku a bez uctenky v aplikaci. Prave ted jsem se pokousela krajet roladu za 60 kc muzu ji jist lzickou hrozny vyrobek. Prosim o objasneni toho vcerejsiho markovani. Hanouskova Monika
Vyresit nacist do aplikace a vyresit tu roladu
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli, aby načtení aplikace na prodejně kontroloval ihned.
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/. Dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu je Státní zemědělská a potravinářská inspekci.
Dobrý den, paní Hanousková, v případě jakýkoliv problémů s cenou nebo markováním, doporučujeme se obrátit pro bližší informace na personál popřípadě na vedoucí prodejny. Personál Vám sdělí veškeré bližší informace. Nekvalitní roládu máte také možnost reklamovat na prodejně nebo kontaktujte zákaznický servis Lidl. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl s.r.o.